Gebruikerslogin

Digitaal Verzendformulier

U heeft bij uw aanmelding te kennen gegeven gebruik te willen maken van de digitale, dat wil zeggen internet, aanmeldingsmogelijkheid. Mocht u echter niet slagen in uw poging een geheel digitale inschrijving te verwezenlijken, bijvoorbeeld door moeilijkheden betreffende scannen van de gevraagde documenten. Dan kunt u alsnog "gedeeltelijk-digitaal"aanmelden. U kunt in dat geval fotokopieen van de gevraagde documenten maken en die per post sturen naar:

Davro Advies
afd.Intake
Nieuwe Prinsenkade 5
4811 VC Breda

Na betaling van de meer kosten die samenhangen met deze registratie methode, zijnde € 20,- verwerken wij deze gegevens zodat u alsnog uw wensen middels het vragen formulier op onze internetsite kenbaar kunt maken.
U kunt gebruik maken van internetbankieren om de meerkosten te voldoen.
Maar u kunt natuurlijk ook gebruik maken van de portal van uw eigen bank of een betaling verrichten middels een overschrijvingskaart.
Vermeldt bij de betaling alstublieft uw naam en username.

 

de scans dienen te voldoen aan de volgende eisen:

  • grijstinten (geen kleur)
  • minimaal 96 dpi - maximaal 150 dpi
  • bestandsgrootte maximaal 1.2 Mb
  • document geplaatst in de linker bovenhoek
  • identiteitskaart/rijbewijs beide zijden scannen

Selecteer de eerst de diverse scans op uw computer en druk vervolgens op indienen. de scans worden dan verzonden, dit kan enkele minuten duren afhankelijk van de snelheid van uw internetaansluiting.

 

Scan #01 [legitimatiebewijs]
Scan #02 [bankafschrift]
Scan #03 [inschrijving GBA, verkrijgbaar via gemeente]
Scan #04 [loonstrrok, inkomstenverklaring of uitreksel studifinanciering]
Scan #05 [arbeidsovereenkomst]
Scan #06 [werkgeversverklaring]
Scan #07 [verklaring goed huurderschap]
Design by DavroAdvies | Davro Advies Woonbemiddeling | Nieuwe Prinsenkade 5 | 4811VC Breda | K.v.K. : 20132267 | B.T.W. : 160983526 | Rabobank :135.115.906