Gebruikerslogin

Veel Gestelde Vragen - Inschrijfgeld & Betalingen


Veelgestelde vragen over het inschrijfgeld en betalingen.

Ik heb me aangemeld, maar hoe kan ik betalen?

Uw betaling dient u zelf te verzorgen middels een overschrijving op:
rekeningnummer 135 115 906
t.n.v. Davro Advies onder vermelding van uw naam

Via betaalmogelijkheden kunt u eenvoudig inloggen op de pagina van uw eigen bank om middels internetbankieren te betalen, ook kunt u gebruikmaken van een ouderwetse storting.

Hoeveel bedraagt het inschrijfgeld bij Davro Advies?

Inschrijven bij Davro Advies is mogelijk op drie verschillende manieren.

  • Digitale Inschrijving
  • Half Digitale Inschrijving
  • Persoonlijke intake op kantoor

Het inschrijfgeld bij Davro Advies bedraagt € 48,70 voor de digitale aanmelding, voor de Half digitale aanmelding word € 20,- (incl. BTW.) extra in rekening gebracht en voor een persoonlijke intake betaalt u € 40,- (incl. BTW.) extra.

Betaling dient te geschieden op:
rekeningnummer 135 115 906
t.n.v. Davro Advies onder vermelding van uw naam

Hoe kan ik mijn jaarinschrijving bij Davro Advies opzeggen?

Opzeggingen van alle diensten bij Davro Advies dient plaats
te vinden ten minste een kalendermaand voor het aflopen van de jaarinschrijving. Wanneer de dienst niet tijdig is opgezegd zal de facturatie
nog 1 contractperiode blijven lopen tegen een gereduceerd tarief van € 28,70.

Cliënt dient middels toesturen van een kopie legitimatiebewijs en een
kopie betalingsbewijs (bank/giro afschrift met vermelding van jaarbijdrage) vergezeld van een daartoe - op de site van Davro
Advies.nl te downloaden - bestemd opzeggingsformulier melding van te maken. Deze stukken dient men te sturen aan:

Davro Advies
Nieuwe Prinsenkade 5
4811 VC Breda

Design by DavroAdvies | Davro Advies Woonbemiddeling | Nieuwe Prinsenkade 5 | 4811VC Breda | K.v.K. : 20132267 | B.T.W. : 160983526 | Rabobank :135.115.906